Bacheloroppgave 2017
Studium: It-støttet bedriftsutvikling
Tittel - norsk: Digital
kommunikasjon fra Danske Bank mot nyetablerte SMB |
Oppgave nr.: 38 |
|
Oppgavestiller: Danske Bank |
||
|
Kontaktperson: Ida Flaathe |
|
|
Telefon: +47 932 86 206 |
E-postadresse: if@danskebank.no |
|
Postadresse: Søndre gate 13-15, 7466 Trondheim |
|
Studenter: Sindre Laksemo,
Carl Christian Ghersetti, Øyvind Aune, Bjørn Berntzen Høgstedt |
||
Veileder ved NTNU: Kirsti E.
Berntsen |
||
|
||
Sammendrag: I denne oppgaven har vi utforsket
hvordan banker kan bruke digitale løsninger for å nå ut til beslutningstagere
i nyetablerte små og mellomstore bedrifter. Temaet er utforsket kvalitativt
og kvantitativt gjennom spørreundersøkelser, intervju og aktuell teori, og
ser på muligheter og hindre som digitale løsninger kan gi. Denne oppgaven er skrevet på vegne
av Danske Bank.
This bachelor thesis is written on behalf of Danske Bank. |
Hovedregelen er at studentoppgaver skal være offentlige. I særlige tilfeller kan partene bli enig om at hele eller deler av oppgaven skal være undergitt utsatt offentliggjøring i maksimalt 3 år, dvs. ikke tilgjengelig for andre enn student og bedrift i denne perioden.
Oppgaven skal være undergitt utsatt offentliggjøring i
ett år |
|
to år |
|
tre år |
X |
(sett kryss bak antall år hvis dette punktet er aktuelt)
Behovet for utsatt offentliggjøring er begrunnet ut fra følgende:
Oppgavestiller hadde ønske om tre års utsatt offentliggjøring av oppgaven. |