Bacheloroppgave 2017
Studium: It-støttet bedriftsutvikling

 

Tittel - norsk: Digital kommunikasjon fra Danske Bank mot nyetablerte SMB
Tittel – engelsk: Digital communication between Danske Bank and newly established SMEs

Oppgave nr.: 38

Oppgavestiller: Danske Bank

 

Kontaktperson: Ida Flaathe

 

Telefon: +47 932 86 206

E-postadresse: if@danskebank.no

 

Postadresse: Søndre gate 13-15, 7466 Trondheim

Studenter: Sindre Laksemo, Carl Christian Ghersetti, Øyvind Aune, Bjørn Berntzen Høgstedt

Veileder ved NTNU: Kirsti E. Berntsen

 

Sammendrag:

I denne oppgaven har vi utforsket hvordan banker kan bruke digitale løsninger for å nå ut til beslutningstagere i nyetablerte små og mellomstore bedrifter. Temaet er utforsket kvalitativt og kvantitativt gjennom spørreundersøkelser, intervju og aktuell teori, og ser på muligheter og hindre som digitale løsninger kan gi.

Denne oppgaven er skrevet på vegne av Danske Bank.


Abstract in English: In this bachelor thesis we researched how banks may utilize digital solutions to reach decision makers in newly-started small and medium-sized businesses. The topic has been studied qualitatively and quantitatively through surveys, interviews and current theory, looking at opportunities and obstacles that digital solutions can provide.

This bachelor thesis is written on behalf of Danske Bank.

 

 

Hovedregelen er at studentoppgaver skal være offentlige. I særlige tilfeller kan partene bli enig om at hele eller deler av oppgaven skal være undergitt utsatt offentliggjøring i maksimalt 3 år,  dvs. ikke tilgjengelig for andre enn student og bedrift i denne perioden.

Oppgaven skal være undergitt utsatt offentliggjøring i 

 

ett år  

 

to år  

 

tre år

X

   

(sett kryss bak antall år hvis dette punktet er aktuelt)

 

Behovet for utsatt offentliggjøring er begrunnet ut fra følgende:

 

Oppgavestiller hadde ønske om tre års utsatt offentliggjøring av oppgaven.